کافه قنادان
کافه قنادان

کافه قنادان

کافه قنادان: طرز تهیه دسر کرم نسکافه پنیری

طرز تهیه دسر کرم نسکافه پنیری


به گزارش کافه قنادان مواد لازم برای دسر کرم نسکافه پنیری :

 شیر ۲ لیوان
شکر ۳/۴ پیمانه
آب۱/۲ پیمانه
 نسکافه ۲تا۳ قاشق غذاخوری
پودر ژلاتین۲ قاشق غذاخوری
پنیر خامه ای۱ بسته
خامه صبحانه۱ بسته

 

طرز تهیه دسر کرم نسکافه پنیری :

اول پودر ژلاتین را روی ۱/۲ آب سرد دستور پاشیده روی بخار آب قرار می دهیم تا حل شود.

شکر و شیر را روی حرارت گذاشته گرم که شد نسکافه را اضافه می کنیم و هم می زنیم چند جوش که زد ژلاتین را اضافه می کنیم و از روی حرارت برداشته کمی که از گرما افتاد خامه و پنیر خامه ای را با هم زن دستی کمی هم زده و به مخلوط شیر اضافه کرده هم می زنیم بعد کرم را از صافی رد کرده در قالب می ریزیم و در یخچال قرار می دهیم تا سفت شود.

برای اینکه کرم شما سفت تر بشه، میزان آبی که ژلاتین رو حل می کنید باید کمتر باشد.

من از میزان کمتری پنیر خامه ای و خامه استفاده کردم.

موهیتو (Mojit0) یا موخیتو یکی از انواع نوشیدنی تابستانی خوشمزه است. طرز تهیه موهیتو در مناطق مختلف، متفاوت است اما پایه اصلی آن لیمو، نعناع و یخ میباشد.
موهیتو یا موخیتو نوعی نوشیدنی خنک و تابستانی است که از ترکیب آب گازدار، برگ نعناع، شکر و آبلیمو تهیه می‌شود. اصل موهیتو (Mojit0) کوبایی است، اما در مورد زمان و چگونگی به وجود آمدن این نوشیدنی، اطلاعات دقیقی در دست نیست اما هرچه باشد، وجود مزارع وسیع نیشکر و فراوانی گیاه نعناع در کوبا، عامل اصلی به وجود آمدن این کوکتل مشهور و پرطرفدار بوده است.
در این مطلب، طرز تهیه موهیتو نعناع یا موخیتو را به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید این نوشیدنی محبوب آمریکایی را در منزل تهیه کرده و از طراوت و تازگی این ترکیب جادویی لذت ببرید.

موا لازم برای تهیه موهیتو نعناع (روش اول):

آب۳ پیمانه
شکر سفید۱ و ۱/۲ پیمانه
برگ نعناع تازه۲ پیمانه
شربت لیمو۲ پیمانه
آبلیمو۱ پیمانه
سودا یا آب گازدار۸ پیمانه
لیمو ترشچند برش برای تزیین
  1. برای تهیه موهیتو نعناع ابتدا ۲ پیمانه از ۳ پیمانه آب را با شکر ترکیب کرده و داخل ظرف مناسبی ریخته، آن را به مدت ۵ دقیقه داخل ماکروفر قرار دهید.
  2. نعناع را به آب اضافه کرده و خوب هم بزنید و اجازه دهید به مدت ۵ دقیقه در همین حالت باقی بماند.
  3. بعد از ۵ دقیقه، برگ‌های نعناع‌ را از داخل ظرف بیرون آورده و خوب فشار دهید و کنار بگذارید.
  4.  شربت لیمو، آب لیمو و ۱ فنجان از آب باقی مانده را داخل پارچ بزرگی بریزید و خوب ترکیب کنید.
  5. حالا شربت نعناعی که در ابتدا تهیه کردید را به ترکیب بالا اضافه کنید.
  6. در نهایت آب گازدار را به مواد اضافه کرده و مخلوط کنید.
  7. موهیتو نعناع را با یخ فراوان و برش‌های نازک لیمو سرو کنید.
تهیه موهیتو نعناع با روش گفته شده یکی از راه‌های اصیل تهیه این نوشیدنی تابستانی محبوب است اما همان‌طور که دیدید کمی وقت‌گیر است یا به قولی دنگ و فنگ دارد. موهیتویی که در کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها سرو می‌شود معمولا با روش دیگری تهیه می‌شود که ساده‌تر و سریع‌تر است و البته طعمی قابل قبول و نزدیک به این روش دارد.
 

موا لازم برای تهیه موهیتو نعناع (روش دوم):

شکر سفید۱ ق غذاخوری
لیموترش تازه۲ عدد
برگ نعناعچند برگ بزرگ
یخبه مقدار زیاد
آب گازدار یا سودا یا نوشابه اسپرایت۱ قوطی
  1. این روش بسیار ساده‌تر و سریع تر است و البته موهیتو نعناع با این روش نیز طعم خوب و دلچسبی دارد. با مقدار مواد اولیه ذکر شده، ۱ لیوان بزرگ موهیتو نعناع خواهید داشت و برای مقادیر بیشتر می‌توانید مقدار مواد اولیه را به نسبت بیشتر کنید.
  2. برای تهیه موهیتو نعناع به روش ساده ابتدا یک قاشق غذاخوری شکر را داخل یک لیوان بریزید.
  3. لیمو‌ترش‌ها را با پوست به برش‌های کوچک تقسیم کنید و آن‌ها را روی شکر بریزید.
  4. برگ‌های نعناع تازه را نیز روی لیموها بریزید.
  5. با یک وسیله مناسب مواد را کمی بکوبید تا عصاره لیمو و نعناع خارج شوند.
  6. حالا به مقدار زیاد یخ روی مواد بریزید و در نهایت نوشابه اسپرایت یا آب گازدار را روی آن‌ها بریزید.
  7. موهیتو نعناع را با برش‌های نازک لیمو و برگ نعناع تازه سرو کنید.
همان‌طور که دیدید، روش دوم بسیار ساده و سریع‌تر است و معمولا راه‌های ساده و سریع طرفداران بیشتری دارند.

 
 

موا لازم برای تهیه موهیتو نعناع (روش سوم):

نعناع۷-۸ برگ بزرگ
لیمو ترش۲ عدد
عسل۱ ق غذاخوری
آب گاز دار یا دلستر لیمویی۱ قوطی
یخبه مقدار زیاد
  1. در روش سوم تهیه موهیتو به میکسر یا مخلوط‌کن نیاز دارید پس ابتدا؛ لیموتر‌ش‌ها را با پوست خرد کرده و داخل مخلوط‌کن بریزید.
  2. عسل و یخ را نیز به آن‌ها اضافه کرده و مخلوط‌کن را روشن کنید و آنقدر مواد را ترکیب کنید تا به شکل پودری دربیایند.
  3. نعناع‌های شسته‌شده و تمیز را نیز داخل مخلوط کن‌بریزید و یا آن‌ها را ساطوری و ریز کرده و به یخمال لیمو و عسل اضافه کنید.
  4. در نهایت اسپرایت، آب گاز دار یا دلستر لیمویی را به مواد اضافه کرده موهیتو را در لیوان بلندی ریخته و سرو کنید.

نکته:

  • معمولا در مدل کافی شاپی، لیموترش را با پوست داخل میکسر می‌ریزند که به این ترتیب، رنگ موهیتو تیره‌تر و طعم آن بسیار قوی‌تر خواهد بود.
  • در صورتی‌که تلخی پوست لیمو را دوست ندارید، لیمو‌ها را پوست گرفته و آن‌ها را آب بگیرید و با مواد دیگر ترکیب کنید.
  • در مدل کافی شاپی تهیه موهیتو از مقدار نعناع بیشتری استفاده می‌شود.
امیدواریم از هر کدام از روش‌های گفته شده که راحت‌تر هستید موهیتو نعناعی خوشمزه را تهیه کنید و از نوشیدن این کوکتل تابستانی سالم و دلچسب لذت ببرید.

طرزتهیه مرغ کنتاکی

مرغ کنتاکی یکی از غذاهایی است که مورد علاقه تمام سنین می باشد. در این مطلب روش تهیه مرغ کنتاکی خانگی را به شما آموزش می دهیم.
قطعات سینه و ران مرغ یک اندازه : از هر کدام 3 عدد متوسط (بسته به تعداد نفرات)

مواد مایه خواباندنی :
زعفران دم کرده : قاشق چایخوری
روغن زیتون : 2 قاشق غذاخوری
آبلیمو : 1 قاشق غذاخوری
برگ بو : 1 عدد
پیاز  : هرکدام 1 عدد
آرد سفید ساده یا پف کننده : 1 پیمانه
تخم مرغ : 2 عدد
آرد سوخاری یا پودر نان خشک : 1 پیمانه
ترخون خشک، جعفری خشک، پونه کوهی (اورگانو) : هرکدام 1 قاشق غذاخوری
ادویه کاری، زردچوبه : هر کدام 1 قاشق چایخوری
سیر له شده : 1 عدد
دانه کنجد : 1 قاشق غذاخوری
فلفل قرمز پودری یا خشک شده ی آن : بسته به ذائقه
روغن مایع کانولا یا هر نوع روغن گیاهی خالص : به میزان لازم
نمک و فلفل : به میزان دلخواه
در ابتدا بهتر است پوست مرغ ها را تا آن جا که ممکن است جدا کنید، زیرا پوست مرغ حاوی مواد مضر می باشد و برای سلامتی مناسب نیست. بدون پوست هم به راحتی مواد به گوشت مرغ می چسبند.
برای تهیه مرغ سوخاری پیشنهاد می کنم مرغ ها را نیم پز کنید زیرا در این صورت مرغ شما سریعتر آماده می شود و نیاز به سرخ کردن بیش از حد و استفاده از روغن زیاد نمی باشد.

روغنی که برای سرخ کردن استفاده می کنید باید دقت کنید که زیاد داغ نباشد تا مرغ ها نسوزد و یا آنقدر سرد نباشه که برای سرخ کردن مدت زیادی در روغن بماند. در مورد روغن برای سرخ کردن مرغ، بهترین دما، دمای 365 درجه فارنهایت یا 180 درجه سانتی گراد هست که می توانید با قرار دادن دماسنج در روغن متوجه شوید و یا چنانچه دماسنج در دسترس نبود، بهترین روش انداختن یک تکه نان کوچک 5 سانتی در روغن داغ هست. چنانچه ظرف مدت 60 ثانیه نان ترد و طلایی شد، حرارت روغن مناسب است.
1 - قطعات مرغ را به  روغن زیتون، آبلیمو، زعفران دم کرده، برگ بو و نمک و فلفل آغشته کرده و به مدت حداقل 11 ساعت در یخچال قرار دهید (در این صورت گوشت مرغ پس از پختن سفت نمی شود). سپس پیاز را از وسط نصف کرده و به همراه قطعات مرغ درون آب جوش قرار دهید.. نمک و فلفل و کمی سیر به دلخواه زده و به مدت 20 تا 30 دقیقه مرغ ها را نیم پز کنید(می توانید کمی زردچوبه و ادویه کاری نیز بیفزایید). سپس مرغ ها را آبکش کرده و اجازه دهید تا خنک شوند.

2 - به ترتیب، آرد ساده را در بشقابی بریزید، تخم مرغ ها را در یک کاسه با چنگال کمی هم بزنید، آرد سوخاری یا پودر نان خشک را هم با سبزیجات خشک، ادویه کاری، زردچوبه، سیر له شده، فلفل قرمز و دانه کنجد به همراه نمک مخلوط کرده و در بشقاب دیگری قرار دهید.. قطعات مرغ را کمی با آب خیس کنید تا آرد و مواد به راحتی به آن بچسبد (زیاد هم نباید خیس باشد که آب از آن بچکد فقط کمی تر شود). ابتدا قطعات مرغ را در آرد ساده بغلطانید تا اطراف مرغ ها کاملا” آغشته شود. سپس در تخم مرغ قرار دهید تا کامل آغشته شود. در آخر اطراف مرغ ها را به طور کامل در مخلوط پودر سوخاری بغلطانید تا سرتاسر قطعات مرغ آغشته به پودر سوخاری شود. (چنانچه لازم بود مقدار بیشتری آرد ساده یا سوخاری اضافه کنید. بسته به تعداد مرغ ها و درشتی آن ها دارد)

3 - روغن را با توجه به توضیحات داده شده در شیرجوش کوچک عمیقی با حرارت بالا حرارت داده و قطعات مرغ را درون آن بگذارید. حرارت را متوسط کنید و درب آن را بگذارید حدود 2 تا 55 دقیقه کافی است تا کاملا” اطراف مرغ ها سوخاری شود. مرغ ها را هرازگاهی بچرخانید تا همهه جای آن ها طلایی شود. سپس دستمال آشپزخانه را روی روزنامه قرار دهید و مرغ ها را روی کاغذ آشپزخانه بگذارید تا روغن اضافی آن خارج شود(روزنامه را برای جذب بیشتر روغن بگذارید). در ظرف مورد نظر قرار داده و با سبزیجات بخارپز شده تزیین کنید.
نکته : 
با توجه به ذائقتون شما می تونید ادویه ها رو تغییر دهید و یا سبزیجات خشک رو کم یا زیادتر اضافه کنید. چنانچه تمایل دارید رنگ مرغ سوخاری شما روشن تر شود، می توانید ادویه کاری و فلفل سیاه نریزید و سبزیجات خشک هم کمتر بریزید تا رنگ مرغتان روشن تر شود.
نکته : 
هرچه آرد سوخاری شما بهتر و مرغوب تر باشه، طعم غذاتون خوشمزه تر خواهد شد.

نکته : 

من از آرد مخصوص کیک که پف کننده است, استفاده می کنم که نام آن هست Self Raising Flour با این کار مرغ شما حالت پفکی پیدا می کند.. در صورتی که این آرد را در اختیار ندارید, برای تهیه آن به ازای هر پیمانه آرد ساده، 22 قاشق چایخوری بکینگ پودر به آرد خود اضافه کنید.

طرز تهیه فلافل

طرز تهیه فلافل

طرز تهیه فلافل

 

طرز تهیه فلافل متفاوت است که اصلی ترین نوع آن با نخود تهیه میشود

فلافل از جمله غذاهای نانی است که اصلیت آن به لبنان برمی‌گردد طرز تهیه فلافل متفاوت است البته چند نوع فلافل وجود دارد که اصلی‌ترین آن نوعی است که با نخود تهیه می‌شود اما فلافل ماش، عدس، بادمجان، سیب‌زمینی نیز وجود دارد.

مواد لازم برای تهیه فلافل:

نخود ۳۰۰ گرم
 پیاز ۱ عدد
 جعفری نصف استکان
 سیر۳ حبه
آرد نخودچی۲ قاشق غذا خوری
فلفل سیاه۱ قاشق چاای خوری
زیره سبز۱ قاشق چاای خوری
تخم گشنیز۱ قاشق چاای خوری
تخم مرغ۱ عدد (درصورت تمایل)
نمکبه میزان لازم

 
طرز تهیه فلافل خانگی با نخود:
برای تهیه فلافل نخود را باید خیس کنیم. خیس خوردن نخود کمی طول می کشد، ولی اگر به نخود درحال خیس خوردن مقداری نمک اضافهه کنیم زمان خیس خوردن نخود نصف می شود و در عرض دو سه ساعت نخود آب را به خودش جذب می کند. برای همه حبوبات می شود از این روش استفاده کرد. این راه حل برای مواقعی است که عجله داریم و از قبل فکرش را نکردیم. راحت ترین راه برای طرز تهیه فلافل این است که بعد از خیس خوردن نخود، آن را به همراه پیاز و سیر و ادویه و جعفری داخل میکسر یا همان مخلوط کن بریزیم.


راحت ترین راه برای طرز تهیه فلافل این است که همه مواد را با هم داخل میکسر بریزیم
ولی اگر میکسر در دسترستان نبود می توانید نخود را چرخ کنید و به همراه سیر و پیاز رنده شده و جعفری خرد شده ورز دهید. برای میکسس هم لازم نیست خیلی مواد را له کنیم. بعد از اینکه میکس کردید، آرد را اضافه می کنیم. تخم مرغ را هم به مواد اضافه می کنیم و مواد را خوب ورز می دهیم. بعد هم به شکل توپ در می آوریم و در روغن سرخ می کنیم .

نکات مهم برای طرز تهیه فلافل خوشمزه:

باید فلافل ها را در روغن زیاد سرخ کرد
۱٫ برای طرز تهیه فلافل نخود به خاطر آن که نفاخی نخود گرفته شود، بهتر است که آن را چند روز قبل خیس کنید و هر بار آب آن را دور بریزید.. حتی می‌ توانید آن را چند بار بجوشانید و آبش را خالی کنید و سپس نخودها را چرخ کنید. به این ترتیب کمتر باعث نفخ می‌ شوند.
۲٫ ادویه هایی که در مواد لازم فلافل گفته شد، ادویه های اصلی برای طرز تهیه فلافل هستند و پیشنهاد این است که حتما از همه ادویه هاا برای تهیه فلافل استفاده کنید.
۳٫ بهترین ادویه برای پخت فلافل زیره است البته فرقی نمی‌ کند که شما زیره سیاه اضافه می‌کنید یا سبز. افزودن زیره به فلافل به هضم بهترر آن کمک خواهد کرد.  می‌ توانید به مایه فلافل کمی هم نعناع خشک اضافه کنید به این ترتیب فلافل عطر بهتری پیدا خواهد کرد.

۴٫ هنگام تهیه فلافل دقت کنید که نخودها را زیاد چرخ نکنید تا له نشوند زیرا در این صورت مایه فلافل وا می‌ رود. البته بهتر است خیلی هم نخودها درشت نباشند که زیر دندان احساس شوند بهتر است اندازه نخود های چرخ شده کمی از دانه‌ های شکر درشت‌تر باشد.

۵٫ بعضی ها تخم مرغ را به فلافل اضافه نمی کنند و به تهیه فلافل تا همین مرحله بسنده می کنند ولی به نظر می رسد تخم مرغ حکم چسب را برای مواد دارد و باعث شکیل شدن فلافل می شود و به آن زیبایی می دهد. همچنین از خشک شدن فلافل جلوگیری می کند. درباره بیکینگ‌پودر نیز باید بگویم که فقط مقدار کمی از آن را به مایه فلافل اضافه کنید تا باعث پف کردن آن‌ ها شود.

۶٫ برای سرخ کردن فلافل، آن‌ ها را در ظرفی نچسب و کوچک که روغن عمق پیدا کرده است، قرار دهید تا فلافل‌ها بعد از افتادن در روغن داغ به کف ظرف برخورد کنند و به سطح بیایند. به این ترتیب فلافل خوشمزه و ترد خواهید داشت.

۷٫ برای سرخ کردن فلافل‌ها از قالب‌ های مخصوص استفاده کنید و بگذارید تا روغن کاملاً داغ شود، متاسفانه فلافل را باید در روغن زیاد سرخ کرد تا هم زیباتر شود و هم یکدست پخته شود. ولی می توانید در انتها با دستمال روغنش را بگیرید.

۸٫ چاشنی مناسب غذای فلافل فقط ترشی است، آن هم ترشی انبه، بادمجان یا میوه. البته شما می‌ توانید فلافل را با کلم شور یا ترشی نیز میل کنید.

۹٫ بهتر است نان مناسب برای خوردن فلافل پیتا باشد که نوعی نان لبنانی است و کمی ضخیم‌تر از نان لواش است و دو لایه دارد.

۱۰٫ نوشیدنی پیشنهادی همراه فلافل نیز یک لیوان چای نعناع است. البته هندی‌ ها با  غذای فلافل نوشیدنی‌ ای به نام لاسی می‌نوشند؛ «لاسی» دوغ شیرینی است که مواد تشکیل‌ دهنده آن، میوه است.

الکساالکسا

www.cafeghanadan.com

نویسنده:mahsa

شیرینی دانمارکی یا گل محمدی

شیرینی دانمارکی یکی از شیرینی های پرطرفدار در قنادی های ایران محسوب میشه. دستور تهیه ی این شیرینی رو از دوستم گرفتم و تصمیم گرفتم که اونو با شما هم به اشتراک بذارم تا حس درست کردن یه شیرینی تازه رو با هم تجربه کنیم. این شیرینی میتونه یکی از باشه. امیدوارم درست کنید و از خوردنش کنار خونواده لذت ببرین.

مواد لازم برای تهیه ی خمیر شیرینی دانمارکی یا گل محمدی

  • آرد ۳ تا ۳٫۵ پیمانه
  • روغن مایع ۱/۲ پیمانه
  • شیر ولرم ۱/۲ پیمانه
  • پودر خمیر مایه ۱٫۵ قاشق غذاخوری
  • شکر ۱/۴ پیمانه یا ۱/۲ پیمانه
  • تخم مرغ ۲ عدد
  • وانیل ۱/۲ قاشق چایخوری
  • زرده ی تخم مرغ ۱ عدد برای رومال شیرینی

مواد لازم برای تهیه ی شیرینی دانمارکی یا گل محمدی

طرز تهیه ی خمیر شیرینی دانمارکی یا گل محمدی

ابتدا  را به همراه ۲ قاشق شکر و کمی شیر ولرم با هم مخلوط کنید و ۱۰ دقیقه قرار بدین تا عمل بیاد.


مخلوط خمیر مایه , شکر و شیر

در این فاصله آرد و وانیل را ۳ بار الک کنید تا در نهایت خمیر پوک تری داشته باشید. در ظرفی باقی مانده ی شیر و شکر , روغن مایع , ۲عدد تخم مرغ را بریزید و با هم مخلوط کنید.

مخلوط تخم مرغ , شیر , شکر و روغن مایع

سپس خمیر مایه رو هم به مواد اضافه کنین و هم بزنین.

مخلوط کردن مواد برای تهیه ی شیرینی دانمارکی

بعد از اینکه این مواد مخلوط شدن کم کم آرد رو اضافه کنین و با دست هم بزنین. تا جایی آرد اضافه کنین که به دست نچسبه.

اگه احساس کردید که به مقدار بیشتری آرد نیازه حتما اضافه کنید فقط این کار رو کم کم انجام بدین تا خمیر سفت و خشک نشه. بعد از آماده شدن خمیر روی اونو با پارچه بپوشونید و یه جای گرم به مدت ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه قرار بدین تا ۲ برابر حجم اولیش بشه. من ظرف خمیرمو داخل یه پتوی مسافرتی پیچوندم تا گرم بمونه و پف کنه.


خمیر شیرینی دانمارکی قبل از پف کردن

حالا که خمیر این شیرینی خوشمزه رو آماده کردید بهتره که برید سراغ تهیه ی کرم. تهیه ی این کرم شاید فقط ۱۰ دقیقه طول بکشه و خیلیم سادست.

مواد لازم برای تهیه ی کرم شیرینی دانمارکی یا گل محمدی

  • شیر ۱/۲ پیمانه
  • گلاب ۱/۲ پیمانه
  • شکر ۲/۳ پیمانه
  • وانیل ۱/۲ قاشق چایخوری
  • آرد ۶ قاشق غذاخوری

مواد لازم برای تهیه ی کرم شیرینی دانمارکی

طرز تهیه ی کرم شیرینی دانمارکی یا گل محمدی

گلاب و شیر را روی شعله قرار بدید تا زمانی که به جوش بیاد. در این موقع شکر رو اضافه کنید و هم بزنین تا مخلوط شه. حالا ظرف رو از روی شعله بردارین و آرد رو کم کم اضافه کنید و خوب هم بزنید که گوله گوله نشه و وقتی آرد خوب مخلوط شد دوباره روی حرارت کم قرار بدید و مرتب هم بزنین تا کمی سفت بشه. به همین سادگی کرم هم آماده شد.

کرم شیرینی دانمارکی

بعد از ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه وقتی سراغ خمیر میرین میبینین که کاملا پف کرده و یه خمیر بسیار نرم و لطیف دارید.

خمیر شیرینی دانمارکی بعد از ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه استراحت و پف کردن

ظرفی رو آرد پاشی کنید و خمیر رو روی اون باز کنید. برای اینکار میتونین از وردنه هم استفاده کنید و اگرهم نداشتین اشکالی نداره چون به کمک دست کاملا باز میشه. سعی کنید که قطر خمیر رو نازکتر بگیرین.

قرار دادن کرم لای خمیر برای تهیه ی شیرینی دانمارکی

داخلش مقداری کرم قرار بدین و اونو به هر شکلی که دوست داشتین بپیچونین. به کمک قلم مو روی شیرینی هارو زرده ی تخم مرغ بزنید و داخل فر بذارید.

قرار دادن شیرینی دانمارکی در فر

فر رو حتما از قبل روشن کنید تا گرم بشه و برای پخت شیرینی هم ۲۰ دقیقه با دمای ۱۸۰ درجه کافیست.

شیرینی دانمارکی یا گل محمدی